مبصرون

إِنَّ الَّذِینَ اتَّقَواْ إِذَا مَسَّهُمْ طَائِفٌ مِّنَ الشَّیْطَانِ تَذَکَّرُواْ فَإِذَا هُم مُّبْصِرُونَ

مبصرون

إِنَّ الَّذِینَ اتَّقَواْ إِذَا مَسَّهُمْ طَائِفٌ مِّنَ الشَّیْطَانِ تَذَکَّرُواْ فَإِذَا هُم مُّبْصِرُونَ

مبصرون
طبقه بندی موضوعی


دانلود فایل صوتی آخوند انگلیسی

امام رضا علیه‌السلام : “إنّ ممّن ینتحلُ مودّتنا أهلَ البیت، من هو أشدُّ فتنةً علی شیعتِنا من الدّجّال.فقلتُ: بماذا؟قال: بموالاتِ أعدائِنا و معاداةِ أولیائِنا. إنّه إذا کان کذلک، اختلطَ الحقُّ بالباطل و اشتبهَ الأمرُ فلم یُعرَف مؤمنٌ من منافقٍ “

“همانا از کسانی که مدعی مودت ما اهل بیت هستند،کسی هست که در فتنه‌گری، برای شیعیان ما از دجال شدیدتر است. (راوی) گفتم: برای چه؟ (امام) گفت: به خاطر دوستی با دشمنان ما و دشمنی با دوستانمان. چون چنین شد، حق با باطل آمیخته می‌شود و مؤمن از منافق بازشناخته نمی‌شود. ”

وسائل الشیعه؛ ج ۱۶؛ ص ۱۷۹



نظرات  (۱)

باسلام وارادت. بله حقیقتا شیعه در برابر هر فتنه و ابتلایی میتونه مقاومت کنه چون حسین داره چون اهلبیت علیهم السلام را داره اما وقتی قلب مقاومت وقدرت شیعه را دوتکه کنند اونوقت تمام قدرتش به مخاطره میفته . وشاید بخاطر شدت و بزرگی این مصیبت باشه که دیگه وقتی کاربه اینجارسید امام ظهور میکنند ودروواقع چون خدای متعال میدونه این مصیبت قابل تحمل نیست به اولیای خودش رحم میکنه ....اما خواهش میکنم یک مطلب را فراموش نکنیم که: مواظب باشیم مبادا این مدعیان ومنتحلان محبت ، پرچم محبت اهلبیت و بیرق عزاداری امام حسین را یکسره از دست ما بگیرن واوضاع جوری بشه که محبان اهلبیت احساس کنند اگر بخوان عزاداری کنند وشور حسینی داشته باشند تنهازیر پرچم امثال شیرازی ها میتونن برن و تنها آغوش گرم برای بچه های هیأتی ،اونها هستند! یادتون هست که امام خمینی ره چقدر تاکید بر حفظ عزاداری با همون شکل سنتی می کردند! مبادا گفتمان تمدنسازی اسلامی، ما را از روح این تمدن که اهلبیت هستند غافل کنه ..حقیقتش من کمی نگران این موضوع هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی